سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

غزلیات عاشقانه و ناب از احمد محمود امپراطور شاعر شیرین سخن و معاصر پارسی زبان

عکس ها و تصاویر شاعر جوان پارسی گو احمد محمود امپراطور AHMAD MAHMMOD IMPERATOR

پـــری رو یـار من بودی چه میشد

گل و گلــــزار من بودی چه میشد

به جــای دشمنی و خــود پسنــدی

سر و ســـردار من بودی چه میشد

ز من دل بــرده ی، ای بی مروت


اگــــر دلــــدار من بودی چه میشد

کبابـــــم کرده غم هــــــای دو عالم

اگـر غمخــوار من بودی چه میشد

چو خاک خشک صحــرای جنونم

نــمِ رخســـــار من بودی چه میشد

شکستی ریختی کاشــانه ای عشق

علــم بــــردار من بودی چه میشد

دو دستـــــم دادی در دست رقیبان

رفیــــــقِ زار من بودی چه میشد

به هر جا شکوه از محمود کردی

تو گــر ستـار من بودی چه میشد

-------------------------------

جمعه 22 جدی 1396 آفتابی

که برابر میشود به 12 جنوری 2018 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ جمعه 96/10/22 ] [ 11:7 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 195
کل بازدیدها: 1207738