سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  اسیــــری کنــجِ زندان تو باشم  شهیـــدی تیـــــر باران تو باشم  در آتش میکشــی یا که در آبـم  مطیع امــــــر و فرمان تو باشم  بسوزد سینــه ام از داغ عشقت  همیشـــــه شمـــع تابان تو باشم  جگر را ریختـم در راه وصلت  بدانــــی گل به دامـــان تو باشم  به ناز و جلوه ات کردی خرابم  خودت دانی که ویـران تو باشم  از عشق و عاشقی آگـاه نبـــودم  کنــون مشهــورِ دوران تو باشم  خدا حُسن و نیـکویی داده بر تو  منی بیچــــاره حیـــران تو باشم  ز پا تا سر نداری هیــــچ عیبی  ولی من غــرقِ چشمان تو باشم  فراموشت نکردم هیچـگاهــــی  کــه من آن راز پنهــان تو باشم  نمی جنبد ز جا این بخت خوابم  وگـــــرنه شامی مهمان تو باشم  تو داری جا به قلب عاشــق من  به روز و شب نگهبـان تو باشم  ز محمود تا به کی رو تافتن ها  که من آغـــاز و پایــان تو باشم ----------------------------  بامداد دوشنبه 14 جوزا 1397 آفتابی  که برابر میشود به 04 جون 2018 ترسایی  سرودم  احمد محمود امپراطور


اسیــــری کنــجِ زندان تو باشم

شهیـــدی تیـــــر باران تو باشم

در آتش میکشــی یا که در آبـم

مطیع امــــــر و فرمان تو باشم

بسوزد سینــه ام از داغ عشقت

همیشـــــه شمـــع تابان تو باشم

جگر را ریختـم در راه وصلت

بدانــــی گل به دامـــان تو باشم

به ناز و جلوه ات کردی خرابم

خودت دانی که ویـران تو باشم

از عشق و عاشقی آگـاه نبـــودم

کنــون مشهــورِ دوران تو باشم

خدا حُسن و نیـکویی داده بر تو

منی بیچــــاره حیـــران تو باشم

ز پا تا سر نداری هیــــچ عیبی

ولی من غــرقِ چشمان تو باشم

فراموشت نکردم هیچـگاهــــی

کــه من آن راز پنهــان تو باشم

نمی جنبد ز جا این بخت خوابم

وگـــــرنه شامی مهمان تو باشم

تو داری جا به قلب عاشــق من

به روز و شب نگهبـان تو باشم

ز محمود تا به کی رو تافتن ها

که من آغـــاز و پایــان تو باشم

----------------------------

بامداد دوشنبه 14 جوزا 1397 آفتابی

که برابر میشود به 04 جون 2018 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ سه شنبه 97/3/15 ] [ 7:46 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 456
بازدید دیروز: 525
کل بازدیدها: 1209519