سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در این شبـــــانه روز دعـــایم نمی کنی؟ رفـــــــعِ کــــدورتِ به خطایم نمی کنی؟ تنهــــا ترین تـــرانه ی شهــــــر محبتم از این فـــراق و دوری جدایم نمی کنی؟ شــــاید که من لیــــــاقت عشقت نداشتم امـــا به پــــــاس عشق سزایم نمی کنی؟ مشکل که من مراقب وسواس خود شوم از تار زلف حلقــــــه به پایم نمی کنی؟ رو کرده ای به سوی عزازیل جان من چند روز رو به سوی خدایم نمی کنی؟ نخل حیـات و قامت من در تنزل است این بـــــار باز فــــکر بـقایم نمی کنی؟ آشفته حال و سر به گریبـان و مدغمم فـــارغ ز ماجـــــرا و بلایم نمی کنی؟ در این دیــــار کس به مــزاح دلم نشد یکبار تازه حــــال و هـوایم نمی کنی؟ از دور های دور ازان لاله زار عشق محمود گفتـــــه بـاز صدایم نمی کنی؟ ----------------------------------- بامداد یکشنبه 21 اسد 1397 آفتابی که برابر میشود به 12 آگست 2018 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور


در این شبـــــانه روز دعـــایم نمی کنی؟

رفـــــــعِ کــــدورتِ به خطایم نمی کنی؟

تنهــــا ترین تـــرانه ی شهــــــر محبتم

از این فـــراق و دوری جدایم نمی کنی؟

شــــاید که من لیــــــاقت عشقت نداشتم

امـــا به پــــــاس عشق سزایم نمی کنی؟

مشکل که من مراقب وسواس خود شوم

از تار زلف حلقــــــه به پایم نمی کنی؟

رو کرده ای به سوی عزازیل جان من

چند روز رو به سوی خدایم نمی کنی؟

نخل حیـات و قامت من در تنزل است

این بـــــار باز فــــکر بـقایم نمی کنی؟

آشفته حال و سر به گریبـان و مدغمم

فـــارغ ز ماجـــــرا و بلایم نمی کنی؟

در این دیــــار کس به مــزاح دلم نشد

یکبار تازه حــــال و هـوایم نمی کنی؟

از دور های دور ازان لاله زار عشق

محمود گفتـــــه بـاز صدایم نمی کنی؟

-----------------------------------
بامداد یکشنبه 21 اسد 1397 آفتابی

که برابر میشود به 12 آگست 2018 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ یکشنبه 97/5/21 ] [ 12:54 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 1207202