سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  با رفتــــــــن خویش ناتــــــوانم نکنی  زهر غـــــــم و غصه در دهانم نکنی  درگیـــــــــر به جان کندن جانم نکنی  محتــــــــــاج به دست این و آنم نکنی  با طعنـــــــــــه ی غیر امتحانم نکنی ----------------------------------  عطـــــــر سخنت بــــــاد پگاهی دارد  یـــــــاد تو هــــــــــوای پادشاهی دارد  پشت تو هــــــزار و یک سپاهی دارد  دانی که نبـــــودنت تبـــــــــاهی دارد  بـــــــا داغ دل و جــــگر نشانم نکنی ----------------------------------  تو داروی درد و رنـــج و اندوه باشی  تو یار و رفیــق خاص و نستوه باشی  تو اوج صلابتــی و چــون کوه باشی  دریـــــــا و بهـــــار و باغ انبوه باشی  بشکسته تو این ســــــرو روانم نکنی -----------------------------------  هر جـــــا بروم یکــــــــدلی شیدا دارم  اســــــــم تو به هـــــر زبان معنا دارم  هــــرلحظه به گوش عشق نجـوا دارم  بــــدون تو زندگی به صحــــــرا دارم  اینبـــــــــــار دیـگر اشک فشانم نکنی ----------------------------------  این زندگی عالــــم پر از اسباب است  این چرخ فلک چرخ کش دولآب است  چیـــــزی که زیان نمیکند آداب است  یـــــاران و رفیق واقعی کمیاب است  در پیش خصــــم زخــــم زبانم نکنی ----------------------------------  دلـــــدادم و با تــــــــو آشنــایی کردم  خونخوردم و خویش را جزایی کردم  در پیش خـــدا، خـــدا خـــدایی کردم  پشـــت در ات آمـــده گــــدایی کردم  زین بیش به هــــر کجا روانم نکنی ----------------------------------  از رایحـــــــــه ی تن تو گل شرمنده  از خاک رهت گهـــــــر بود رخشنده  در دفتــــــر تو مـــــــرا بــود پرونده  محمود همیشـــــــــه بود و باشد بنده  ای فصل بهـــــــار من خزانم نکنی ----------------------------------  دوشنبه 03 جدی 1397 خورشیدی  که برابر میشود به 24 دسمبر 2018 ترسایی  سرودم  احمد محمود امپراطور


با رفتــــــــن خویش ناتــــــوانم نکنی

زهر غـــــــم و غصه در دهانم نکنی

درگیـــــــــر به جان کندن جانم نکنی

محتــــــــــاج به دست این و آنم نکنی

با طعنـــــــــــه ی غیر امتحانم نکنی

----------------------------------

عطـــــــر سخنت بــــــاد پگاهی دارد

یـــــــاد تو هــــــــــوای پادشاهی دارد

پشت تو هــــــزار و یک سپاهی دارد

دانی که نبـــــودنت تبـــــــــاهی دارد

بـــــــا داغ دل و جــــگر نشانم نکنی
----------------------------------

تو داروی درد و رنـــج و اندوه باشی

تو یار و رفیــق خاص و نستوه باشی

تو اوج صلابتــی و چــون کوه باشی

دریـــــــا و بهـــــار و باغ انبوه باشی

بشکسته تو این ســــــرو روانم نکنی
-----------------------------------

هر جـــــا بروم یکــــــــدلی شیدا دارم

اســــــــم تو به هـــــر زبان معنا دارم

هــــرلحظه به گوش عشق نجـوا دارم

بــــدون تو زندگی به صحــــــرا دارم

اینبـــــــــــار دیـگر اشک فشانم نکنی
----------------------------------

این زندگی عالــــم پر از اسباب است

این چرخ فلک چرخ کش دولآب است

چیـــــزی که زیان نمیکند آداب است

یـــــاران و رفیق واقعی کمیاب است

در پیش خصــــم زخــــم زبانم نکنی
----------------------------------

دلـــــدادم و با تــــــــو آشنــایی کردم

خونخوردم و خویش را جزایی کردم

در پیش خـــدا، خـــدا خـــدایی کردم

پشـــت در ات آمـــده گــــدایی کردم

زین بیش به هــــر کجا روانم نکنی
----------------------------------

از رایحـــــــــه ی تن تو گل شرمنده

از خاک رهت گهـــــــر بود رخشنده

در دفتــــــر تو مـــــــرا بــود پرونده

محمود همیشـــــــــه بود و باشد بنده

ای فصل بهـــــــار من خزانم نکنی
----------------------------------

دوشنبه 03 جدی 1397 خورشیدی

که برابر میشود به 24 دسمبر 2018 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ سه شنبه 97/10/4 ] [ 9:46 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 315
بازدید دیروز: 164
کل بازدیدها: 1201017