سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  دلم بشکسته و بشکسته تـــــــر می خواهمش آری به جــــرم عاشقــــی اینـــــگونه کیفـــر آرزو دارم غضب داری به چشم و خنده بر لب میزنی هردم مقـــــامت در میــــان لعـــــــل و لشکر آرزو دارم کدام است ساحل مقصد و کو کشتی کجا طوفـــان به بحر بی کسی ای شــــــوخ لنـــــگر آرزو دارم شب و روز خوشی و، عیـــد قربان است میدانـی کمـــــی از بــــاده ی عشقت به ساغر آرزو دارم میــــــان غنچه ها خوابیـــــــده ی و عطر افشـان مسلمانـــــــم بیــــــــا من حسن کافـــر آرزو دارم ندارم عیـــــد بی رویت، نــــدارم جشن مولــــدی به این وضــــع فلکت بــــــار محشر آرزو دارم کمی از حال زار این فقیـــــــــران نیـــز آگاه شو که من در بند عشقــــم، بنـــــده پرور آرزو دارم دگر محمود بس کن قصه ی این آرزو هــــــا را برای رونوشت هــــــای تو دفتـــــــر آرزو دارم --------------------------------------------- سه شنبه 22 اسد 1398 خورشیدی که برابر میشود به 13 آگست 2019 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور
 دلم بشکسته و بشکسته تـــــــر می خواهمش آری به جــــرم عاشقــــی اینـــــگونه کیفـــر آرزو دارم غضب داری به چشم و خنده بر لب میزنی هردم مقـــــامت در میــــان لعـــــــل و لشکر آرزو دارم کدام است ساحل مقصد و کو کشتی کجا طوفـــان به بحر بی کسی ای شــــــوخ لنـــــگر آرزو دارم شب و روز خوشی و، عیـــد قربان است میدانـی کمـــــی از بــــاده ی عشقت به ساغر آرزو دارم میــــــان غنچه ها خوابیـــــــده ی و عطر افشـان مسلمانـــــــم بیــــــــا من حسن کافـــر آرزو دارم ندارم عیـــــد بی رویت، نــــدارم جشن مولــــدی به این وضــــع فلکت بــــــار محشر آرزو دارم کمی از حال زار این فقیـــــــــران نیـــز آگاه شو که من در بند عشقــــم، بنـــــده پرور آرزو دارم دگر محمود بس کن قصه ی این آرزو هــــــا را برای رونوشت هــــــای تو دفتـــــــر آرزو دارم --------------------------------------------- سه شنبه 22 اسد 1398 خورشیدی که برابر میشود به 13 آگست 2019 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور


دلم بشکسته و بشکسته تـــــــر می خواهمش آری

به جــــرم عاشقــــی اینـــــگونه کیفـــر آرزو دارم

غضب داری به چشم و خنده بر لب میزنی هردم

مقـــــامت در میــــان لعـــــــل و لشکر آرزو دارم

کدام است ساحل مقصد و کو کشتی کجا طوفـــان

به بحر بی کسی ای شــــــوخ لنـــــگر آرزو دارم

شب و روز خوشی و، عیـــد قربان است میدانـی

کمـــــی از بــــاده ی عشقت به ساغر آرزو دارم

میــــــان غنچه ها خوابیـــــــده ی و عطر افشـان

مسلمانـــــــم بیــــــــا من حسن کافـــر آرزو دارم

ندارم عیـــــد بی رویت، نــــدارم جشن مولــــدی

به این وضــــع فلکت بــــــار محشر آرزو دارم

کمی از حال زار این فقیـــــــــران نیـــز آگاه شو

که من در بند عشقــــم، بنـــــده پرور آرزو دارم

دگر محمود بس کن قصه ی این آرزو هــــــا را

برای رونوشت هــــــای تو دفتـــــــر آرزو دارم
---------------------------------------------
سه شنبه 22 اسد 1398 خورشیدی
که برابر میشود به 13 آگست 2019 ترسایی
سرودم
احمد محمود امپراطور




[ چهارشنبه 98/5/23 ] [ 10:0 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 261
کل بازدیدها: 1207604