سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

شبِ چُــله، شبِ شــادی، شبِ یلدای من است شبِ عشق و شبِ شور و شبِ لیلای من است شبِ سرد است ولــی گرمی عشق است وزین شبِ اورنـگ زمستـــــان و مسیحـای من است هر طرف موج خمستــــان می و، آتش وعشق شبِ وصـــل دل خونخورده و شیدای من است سینــــه ام در تپش و فکر من است در پــرواز شبِ شعر و شبِ آهنـگ شبِ نجوای من است سرخی تربوز و رخســـاره ی زیبــــــــای انار شعله ی شوق به پیمـــــانه ی دریای من است می پـــــرد مرغ نفس سوختــــه ام سوی نگار شبِ احســــاس و جنــــونِ دل تنهای من است چشـــــــم ها تار محبت به تنـــــــم پیچید است تک تک ثانیه هــــــا وعده ی فردای من است بلبــــــلان ادب و معـــــــرفت هستنـــــد با هم جمع این جمعیت از ناله و از نـــای من است قدح ها سر کن و از مطرب مـــــا وعــظ شنو محمود اینجا سخن تـــــــــازه محیای من است ----------------------------------------- پنجشنبه 29 قوس 1397 خورشیدی که برابر میشود به 20 دسمبر 2018 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور


  

شبِ چُــله، شبِ شــادی، شبِ یلدای من است

شبِ عشق و شبِ شور و شبِ لیلای من است

شبِ سرد است ولــی گرمی عشق است وزین

شبِ اورنـگ زمستـــــان و مسیحـای من است

هر طرف موج خمستــــان می و، آتش وعشق

شبِ وصـــل دل خونخورده و شیدای من است

سینــــه ام در تپش و فکر من است در پــرواز

شبِ شعر و شبِ آهنـگ شبِ نجوای من است

سرخی تربوز و رخســـاره ی زیبــــــــای انار

شعله ی شوق به پیمـــــانه ی دریای من است

می پـــــرد مرغ نفس سوختــــه ام سوی نگار

شبِ احســــاس و جنــــونِ دل تنهای من است

چشـــــــم ها تار محبت به تنـــــــم پیچید است

تک تک ثانیه هــــــا وعده ی فردای من است

بلبــــــلان ادب و معـــــــرفت هستنـــــد با هم

جمع این جمعیت از ناله و از نـــای من است

قدح ها سر کن و از مطرب مـــــا وعــظ شنو

محمود اینجا سخن تـــــــــازه محیای من است

-----------------------------------------

پنجشنبه 29 قوس 1397 خورشیدی

که برابر میشود به 20 دسمبر 2018 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور

 


تصویر از جریان ضبط برنامه شب یلدا در شبکه تلوزیونی میترا


[ دوشنبه 98/10/2 ] [ 9:6 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 164
کل بازدیدها: 1200937