سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان
 آری امشـب آن شب دیجـــور نیست رفتـــن من زیـــــر خـاک گور نیست من فقـــط پیچیـــــده ام در غصه ها در میـــــان خاطـــــــرات و قصه ها ســـال ها شـــد یـــاد من افسانه شد یــــار من با من سخن بیــــگانه شد زهــــر در جــــام خوش هایـــم نمود از مـن بیچــاره ایــــن دل را ربــــود گل به بــــاغ غیـــــر رفت و خار شد لالـــه در دشت جنون سنــگسار شد آفــت هـــر جا آتش خــــود آفــــرید از چمــن ســـــــرو دل مــــا را برید وحشت انگیــز است خاکستـر شدن گل به خــار و سنگ هم بستر شدن از خـدا تنهـــــــا تــرم در این جهان نـــه زمینـــــی دارم و نـــه آسمــان همچــو شمع بایــد که نور افروختن یــا چو پروانـــــه تن خــود سوختن مــا تن خــود سوختیــــم و ساختـیم در پیء جانانـــــه جـــان را باختیـم هـــر کجایی است قــــلب مهـــربان این فلــــــک او را نمانـد در امـــان کی شــود دنیـــــــا به کـــام ما شود شـــرب آســـــایش به جــام ما شود  مـــــرغ آزادی زنـد بـــال غـــــرور زنـــدگی در پرتــو صلـــح و سُرور بـــار هجـــران دور گــردد از سرم یــار بی همتــــــا بیـــــــاید در برم جنگ و بدبختی شود خواب و خیال سهـــــل گـــردد زندگانــی یی محال جای اشک غــم شود اشک خوشی ختـــــــم گردد در جهـــان آدم کشی حکم قانـــــــــون بر سر شاه و گدا یک نوع اجـــراء شود در هـر کجا جای کــــار بد بگیـرد کــــار خوب پاک گــــردد از جهان فعـــل ذنوب ملت ما باشــــد هــــر جا سرخ رو بیشتــــــر دارم مـــن از ایــن آرزو ناگــــزیر بنـــــدم سر شرح و بیان خواب آمـــد کرد چشمـــــانم گران محمود هستــم امپراطور هم لقب پاک طینت باشــم از اصل و نسب --------------------------------------- جمعه شب 28 سنبله 1393 هجری آفتابی که برابر میشود به 19 سپتامبر 2014 میلادی سـرودم احمد محمود امپراطور

آری امشـب آن شب دیجـــور نیست

رفتـــن من زیـــــر خـاک گور نیست

من فقـــط پیچیـــــده ام در غصه ها

در میـــــان خاطـــــــرات و قصه ها

ســـال ها شـــد یـــاد من افسانه شد

یــــار من با من سخن بیــــگانه شد

زهــــر در جــــام خوش هایـــم نمود

از مـن بیچــاره ایــــن دل را ربــــود

گل به بــــاغ غیـــــر رفت و خار شد

لالـــه در دشت جنون سنــگسار شد

آفــت هـــر جا آتش خــــود آفــــرید

از چمــن ســـــــرو دل مــــا را برید

وحشت انگیــز است خاکستـر شدن

گل به خــار و سنگ هم بستر شدن

از خـدا تنهـــــــا تــرم در این جهان

نـــه زمینـــــی دارم و نـــه آسمــان

همچــو شمع بایــد که نور افروختن

یــا چو پروانـــــه تن خــود سوختن

مــا تن خــود سوختیــــم و ساختـیم

در پیء جانانـــــه جـــان را باختیـم

هـــر کجایی است قــــلب مهـــربان

این فلــــــک او را نمانـد در امـــان

کی شــود دنیـــــــا به کـــام ما شود

شـــرب آســـــایش به جــام ما شود

 مـــــرغ آزادی زنـد بـــال غـــــرور

زنـــدگی در پرتــو صلـــح و سُرور

بـــار هجـــران دور گــردد از سرم

یــار بی همتــــــا بیـــــــاید در برم

جنگ و بدبختی شود خواب و خیال

سهـــــل گـــردد زندگانــی یی محال

جای اشک غــم شود اشک خوشی

ختـــــــم گردد در جهـــان آدم کشی

حکم قانـــــــــون بر سر شاه و گدا

یک نوع اجـــراء شود در هـر کجا

جای کــــار بد بگیـرد کــــار خوب

پاک گــــردد از جهان فعـــل ذنوب

ملت ما باشــــد هــــر جا سرخ رو

بیشتــــــر دارم مـــن از ایــن آرزو

ناگــــزیر بنـــــدم سر شرح و بیان

خواب آمـــد کرد چشمـــــانم گران

محمود هستــم امپراطور هم لقب

پاک طینت باشــم از اصل و نسب

---------------------------------------
جمعه شب 28 سنبله 1393 هجری آفتابی

که برابر میشود به 19 سپتامبر 2014 میلادی

ســـــرودم

احمد محمود امپراطور

[ یکشنبه 93/6/30 ] [ 12:11 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 204
بازدید دیروز: 525
کل بازدیدها: 1209267