سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

درود به دوستان ورجاوند و هوادارنم.!

قرار وعده از جشن تولدم اینگونه تجلیل کردم.

درود به دوستان ورجاوند و هوادارنم.!  قرار وعده از جشن تولدم اینگونه تجلیل کردم.  با در یافت 2581 پیام، پُست ، کارت پستال ایمیل  از طرف دوستان نوازش معنوی شدم که از فرد فرد شان کهکشانها سپاسگزارم

از آفریننده ای هستی سپاسگزاری کردم

تا یکسال دیگر را بمن لایق زندگی دید

اشک ریختم

آیات متبرکه رحمن را تلاوت کردم

پای عکس بیجان حضرت استاد کنگورچی شمع روشن کردم

و

گل گذاشتم

با روح ملکوتی اش از دل حرف زدم

و

هدیه رضایت شان را دریافت کردم


سرم را روی زانوی مادرم گذاشتم

از ایشان دعای خیر و سلامتی

خواستم

با دنیایی مهر و عاطفه برایم

دعا خیر و بهروزی نمودند

و

با 2581 ایمیل ، پیام، پُست و کارت پستال تبریکیه

از دوستان نازنین و بی آلایشم  دریافت کردم.

که از فرد فرد ایشان با زیباترین، ناب ترین و پسندیده ترین

واژگان ابراز تشکر و امتنان میکنم.

باکمال احترام و ادب فراوان

احمد محمود امپراطور



[ یکشنبه 94/12/16 ] [ 11:24 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 525
کل بازدیدها: 1209245