سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سروران، عزیزان و هوداران نهایت مهربان و

ورجاوندم درود های قلبی مرا با مهر

بی بدیل تان پذیرا شوید.

تمنا میکنم که در هر کجا دنیا که تشریف دارید

با دودمان نجیب تان سالم و سر حال باشید.

من به رضای خداوند تبارک تعالی و پیشنهاد

مادر عزیزم و توافق عمیق میان خانواده ها

با دختر یکی از دوستان پدرم به اسم ناجیه رحمانزاده

فرزند الحاج عبدالفتاح رحمانی

که از مردمان اصیل چهاردهی گذرگاه کابل هست

به تاریخ جمعه 29 اسد 1395 هجری خورشیدی


که برابر میشود به 19 اگست 2016 میلادی نامزد شدم.

خواس
تم ذریعه این پیام خبر سلامتی و مدتی

غیر حاضریم را برایتان بدهم.

تمنا میکنم که کم رسی ها و نارسی های

مرا بی مهر و تکبر نشمرده باشید.

از شما عزیزانم قلباً سپاسگزام که همیشه

مرا نوازش نمودید و همچنان از پیام

های گرم تبریکیه شما عالم عالم ممنون و مدیونم.

التماس دعا خیر


امپراطور

کابل/افغانستان


سروران، عزیزان و هوداران نهایت مهربان و ورجاوندم درود های قلبی مرا با مهر بی بدیل تان پذیرا شوید. تمنا میکنم که در هر کجا دنیا که تشریف دارید با دودمان نجیب تان سالم و سر حال باشید. من به رضای خداوند تبارک تعالی و پیشنهاد مادر عزیزم و توافق عمیق میان خانواده ها با دختر یکی از دوستان پدرم به اسم ناجیه رحمانزاده فرزند الحاج عبدالفتاح رحمانی که از مردمان اصیل چهاردهی گذرگاه کابل هست به تاریخ جمعه 29 اسد 1395 هجری خورشیدی که برابر میشود به 19 اگست 2016 میلادی نامزد شدم. خواستم ذریعه این پیام خبر سلامتی و مدتی غیر حاضریم را برایتان بدهم. تمنا میکنم که کم رسی ها و نارسی های مرا بی مهر و تکبر نشمرده باشید. از شما عزیزانم قلباً سپاسگزام که همیشه مرا نوازش نمودید و همچنان از پیام های گرم تبریکیه شما عالم عالم ممنون و مدیونم. التماس دعا خیر امپراطور از شهر کابل/افغانستان ------------------------------------------------------------------ عشــــــق بنمـــــود سایبــــــانی من تــــــــازه شد بــــــاغ نو جوانی من بعد یک عمـــــــــر انتظار و تلاش زنــــــــــدگی داد بخت نیک معاش روزی مــــــــــادر گرفت سر راهم گفت فرزنــــــــــد خوب و دلخواهم من یــــــــــکی خواهش ز دل دارم انـــــــدکی پای زیـــــــــر گِل دارم تویی نـــــور دو چشـــــــم و ایمانم شاد گـــــــــــــــردان قلب من جانم سخنـانش شندیـــــده میــــــــــــرفتم اشک شادیش دیــــده میـــــــــــرفتم گفت جانـــــــم عروس میخـــــواهم لایق عشـــــق و بوس میخــــــواهم نو جوانــــی عزیـــــــــــز من تاکی میشوی پـــــــا گریــــــــز من تاکی گفتـــــم مـــادر صلاح قلبت چیست نازنینـــــــی که گـوی برگو کیست گفت ناجیه دختـــــــری زیبـــــــــا هست بر من عروس رویــــــــا ها می شناســــــــــــم نیــــک اجدادش خانـــــــه و خاندان و بنیـــــــــادش گر کنی گفتـــــــــــــه ای مرا باور ســـــــــازم آن را بــــرای تو یاور گفتـــــــم مادر هر آنچه خواهی کن شــاد این قلب بی پنــــــــــاهی کن مــــــــــادرم دست و آستین بـر زد رفت در کــوی ناجیه ســـــــــر زد داد احـــــــــوال، قاصـــــدی زورم بهـــــــــر فــــرزندِ امپـــــراطورم انچنیــــــن گفت به خانـــواده یشان به زبان نیـــــــکو و ســــــاده یشان چون کــــه بودند مردمــــــان کریم با نسب با غـــــرور و نیک و فهیم حرف مـــــــــــادر به جان پذیرفتن گهــــــــــر خود به تـــــار ما سفتن تاریـــــخ بیست و نو مــــــــردادی ماندیــــــــم تهـــــداب سنگ آبادی اینچنیــــن زندگــــانی شد آغـــــاز با سخن های عشق و نغمه و ساز مــــــا شدیم نامــــــــــزاد یکدیگر حال هستیــــم همچو جان و جگر ناجیـــــــه بهــــــــــر من بود دنیا تـــا شـــــــــدم امپراطور دلهــــــا ------------------------------- چهارشنبه 10 سنبله 1395 هجری خورشیدی که برابر میشود به 31 اگست 2016 میلادی احمد محمود امپراطور کابل/افغانستان
------------------------------------------


عشــــــق بنمـــــود سایبــــــانی من

تــــــــازه شد بــــــاغ نو جوانی من

بعد یک عمـــــــــر انتظار و تلاش

زنــــــــــدگی داد بخت نیک معاش

روزی مــــــــــادر گرفت سر راهم

گفت فرزنــــــــــد خوب و دلخواهم

من یــــــــــکی خواهش ز دل دارم

انـــــــدکی پای زیـــــــــر گِل دارم

تویی نـــــور دو چشـــــــم و ایمانم

شاد گـــــــــــــــردان قلب من جانم

سخنـانش شندیـــــده میــــــــــــرفتم

اشک شادیش دیــــده میـــــــــــرفتم

گفت جانـــــــم عروس میخـــــواهم

لایق عشـــــق و بوس میخــــــواهم

نو جوانــــی عزیـــــــــــز من تاکی

میشوی پـــــــا گریــــــــز من تاکی

گفتـــــم مـــادر صلاح قلبت چیست

نازنینـــــــی که گـوی برگو کیست

گفت ناجیه دختـــــــری زیبـــــــــا

هست بر من عروس رویــــــــا ها

می شناســــــــــــم نیــــک اجدادش

خانـــــــه و خاندان و بنیـــــــــادش

گر کنی گفتـــــــــــــه ای مرا باور

ســـــــــازم آن را بــــرای تو یاور

گفتـــــــم مادر هر آنچه خواهی کن

شــاد این قلب بی پنــــــــــاهی کن

مــــــــــادرم دست و آستین بـر زد

رفت در کــوی ناجیه ســـــــــر زد

داد احـــــــــوال، قاصـــــدی زورم

بهـــــــــر فــــرزندِ امپـــــراطورم

انچنیــــــن گفت به خانـــواده یشان

به زبان نیـــــــکو و ســــــاده یشان

چون کــــه بودند مردمــــــان کریم

با نسب با غـــــرور و نیک و فهیم

حرف مـــــــــــادر به جان پذیرفتن

گهــــــــــر خود به تـــــار ما سفتن

تاریـــــخ بیست و نو مــــــــردادی

ماندیــــــــم تهـــــداب سنگ آبادی

اینچنیــــن زندگــــانی شد آغـــــاز

با سخن های عشق و نغمه و ساز

مــــــا شدیم نامــــــــــزاد یکدیگر

حال هستیــــم همچو جان و جگر

ناجیـــــــه بهــــــــــر من بود دنیا

تـــا شـــــــــدم امپراطور دلهــــــا

-------------------------------

چهارشنبه 10 سنبله 1395 هجری خورشیدی

که برابر میشود به 31 اگست 2016 میلادی

احمد محمود امپراطور

کابل/افغانستان


[ پنج شنبه 95/6/11 ] [ 5:48 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 261
کل بازدیدها: 1207434