سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

احمد محمود امپراطور از جمله شاعران جوان و  معاصر  آخر قرن بیست یک پارسی دری سرا مختصر سوانح و معرفی نامه با نمونه کلام نشر شده توسط سایت خبری و خبر گزاری عقاب

 


بجانـــــــــم غصه ها لشکر گرفته

هـــــــــوا را دود و خاکستر گرفته

بترســــم من از آنروزی که گویند

خــــدا ناکـــــــرده کابل در گرفته

——————————-
نـــدارد این وطن یک غمگساری

که سازد چاره ای بی بند و باری

ز دست ظالمــــــان فتنــــه پرور

بود در کشـــــــــورِ من انتحاری

——————————
غــــــــمِ کابل غمـی بی انتها شد

غم دیـــروز و امــروز و سبا شد

الهی دشمنــــــــــان بر باد گردند

که فرزند از بری مــادر جدا شد

——————————
در آتش در گرفتــــــــه کابل من

میان خاک و خون شد منزل من

تخار وکندز و بغلان بخون خفت

خدا دانـــــد وطن دانـــــد دل من

——————————
جوانــــان وطن بی بال و پر شد

فغان و ناله از هر جـــــا بدر شد

بسوزد مـــــادران از داغ فرزند

هزاران طفــل میهن بی پدر شد

------------------------
امپراطور


[ شنبه 95/6/20 ] [ 10:38 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 333
کل بازدیدها: 1201191