سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ای مـــونس روز بی نـــوایی برگرد ای بنـــــده نـواز من، خدایی برگرد در کوچـــه ی عاشقی بخون افتــادم از حسن تــو می کنـــم گدایی برگرد فریــــاد به هفت چـــرخ گردونم برد تن ســـوخت بــه آتش جدایی برگرد بدون تو من غریبــــه ی شهر هستم بـــا حس دگــــر به رهنـمایی برگرد بشکستــــم و تکه تکه شــد احساسم آرامش جــــان و مـومیــــایی برگرد دارد نفسِ تــــو دم ز عیسی مسیــح برگرد کـــه می شـــوم فنایی برگرد عطـر گل یاس و یاسمین استی بمن چون رایحـه ی نغـز صبایی برگرد تو خالــق عشقی و خودت میـــدانی از این همــــه رنــج بیوفایی برگرد محمود هنــوز چشـم بر راه تو است ای سـرو سهی تو در کجایی برگرد --------------------------------- پنجشنبه 26 اسد 1396 آفتابی که برابر میشود به 17 اگست 2017 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور


ای مـــونس روز بی نـــوایی برگرد

ای بنـــــده نـواز من، خدایی برگرد

در کوچـــه ی عاشقی بخون افتــادم

از حسن تــو می کنـــم گدایی برگرد

فریــــاد به هفت چـــرخ گردونم برد

تن ســـوخت بــه آتش جدایی برگرد

بدون تو من غریبــــه ی شهر هستم

بـــا حس دگــــر به رهنـمایی برگرد

بشکستــــم و تکه تکه شــد احساسم

آرامش جــــان و مـومیــــایی برگرد

دارد نفسِ تــــو دم ز عیسی مسیــح

برگرد کـــه می شـــوم فنایی برگرد

عطـر گل یاس و یاسمین استی بمن

چون رایحـه ی نغـز صبایی برگرد

تو خالــق عشقی و خودت میـــدانی

از این همــــه رنــج بیوفایی برگرد

محمود هنــوز چشـم بر راه تو است

ای سـرو سهی تو در کجایی برگرد

---------------------------------

پنجشنبه 26 اسد 1396 آفتابی

که برابر میشود به 17 اگست 2017 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ پنج شنبه 96/5/26 ] [ 11:23 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 225
بازدید دیروز: 333
کل بازدیدها: 1201260