سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  چو گیتی بــزم خود را ظاهرم کرد  به پیچ و تاب هستــــی ماهرم کرد  نشــــــــاط دید چشم انـــداز چشمم  به عشق دلربـــــــــای ناظرم کرد  شدم تا بنــــــده ای ســـرو روانش  به دین آسمــــــانی کافـــــــرم کرد  نمیــــــدانم چه بی باکی شد از من  ز جمع عاشقـان غیر حاضرم کرد  اگر چه من کشیـــــــدم رنج بسیار  ولی امیـــــــد فــــــردا صابرم کرد  ز خوبـــــان من وفـــــاداری ندیدم  دلم بشکست و زخمی خاطرم کرد  گنهکـــارم، گنهکـــارم، گنهکـــار  در آتش سوختــــن ها طاهرم کرد  ادبــــگاهی معــــــانی را بنــــازم  که در جمــــع خــلایق نادرم کرد  بــودم محمود روزی بی نشــــانی  فلک با چــرخش خود شاعرم کرد -------------------------------  بامداد جمعه 24 قوس 1396 آفتابی  که برابر میشود به 15 دسامبر 2017 ترسایی  سرودم  احمد محمود امپراطور


چو گیتی بــزم خود را ظاهرم کرد

به پیچ و تاب هستــــی ماهرم کرد

نشــــــــاط دید چشم انـــداز چشمم

به عشق دلربـــــــــای ناظرم کرد

شدم تا بنــــــده ای ســـرو روانش

به دین آسمــــــانی کافـــــــرم کرد

نمیــــــدانم چه بی باکی شد از من

ز جمع عاشقـان غیر حاضرم کرد

اگر چه من کشیـــــــدم رنج بسیار

ولی امیـــــــد فــــــردا صابرم کرد

ز خوبـــــان من وفـــــاداری ندیدم

دلم بشکست و زخمی خاطرم کرد

گنهکـــارم، گنهکـــارم، گنهکـــار

در آتش سوختــــن ها طاهرم کرد

ادبــــگاهی معــــــانی را بنــــازم

که در جمــــع خــلایق نادرم کرد

بــودم محمود روزی بی نشــــانی

فلک با چــرخش خود شاعرم کرد
-------------------------------

بامداد جمعه 24 قوس 1396 آفتابی

که برابر میشود به 15 دسامبر 2017 ترسایی


سرودم

احمد محمود امپراطور


[ یکشنبه 96/9/26 ] [ 10:54 صبح ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 195
کل بازدیدها: 1207819