سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

  مجنون کوی دوست که باشم همین بس است  خـــود را اسیـــــــر درگه ای لیـــلا نمی کنم  ناقـــــوس عقــــل در بدنــــــم بانگ میــــزند  دیـــــــر و کنشـــت و رو به کلیســا نمی کنم  هـــــرچه خدا کنــــد ســــر تسلیـــــم می نهم  چشــمی بســـــوی مرشـــــد و مــلا نمی کنم  از دوست تـا بــــــرادر و یـــــار وفــــا شعار  از هیـــــــچ یک توقــــــــع بیجـــــا نمی کنم  در شعلـــــه های عشق خودم گــرم می شوم  بیـــــــم از فرارسیـــــــدن سرمـــــا نمی کنم  نان و پیـــــــــاز همت خود میخورم مـــــدام  فــــــکر کبـــــاب و برگـــر و حلـوا نمی کنم  زن دارم و چو نــــــور نــگه دوست دارمش  امیــــــــد وصـــــل ســــــــرو دلآرا نمی کنم  با نیــک، نیــک هستـــم و از بـد عمــل جدا  دشــــمن به نــــام دوست مبـــــــرا نمی کنم  در آرزو بمیــــــرد و از غصـــه جـان دهد  لطـف نظــــــــر ز آبلـــــــه تمنــــا نمی کنم  نه کرسی یی به تکیه زدن است و نی مقام  خود را خجـــل به هستـــی دنیـــــا نمی کنم  ایمــان و خاک میهن خود را ز بهــــر پول  انـــــــدر دکــــــان اجنبـــــی سـودا نمی کنم  چون قاضیان رشــــوه خور و مفتــــی دغل  حــکم قضــــا به تهمت و فتــــــوا نمی کنم  از بهر نام و شهـــرت کاذب به پیش خصم  گـــــردن کجی و عـــــذر و تقـــلا نمی کنم  محمود تر دماغ خود هستـــــم درین زمــان  عــــــادت به جام بــــــاده و مینـــا نمی کنم --------------------------------------  یکشنبه 03 جدی 1396 آفتابی  که برابر میشود به 24 دسامبر 2017 ترسایی  سرودم  احمد محمود امپراطور

 مجنون کوی دوست که باشم همین بس است  خـــود را اسیـــــــر درگه ای لیـــلا نمی کنم  ناقـــــوس عقــــل در بدنــــــم بانگ میــــزند  دیـــــــر و کنشـــت و رو به کلیســا نمی کنم  هـــــرچه خدا کنــــد ســــر تسلیـــــم می نهم  چشــمی بســـــوی مرشـــــد و مــلا نمی کنم  از دوست تـا بــــــرادر و یـــــار وفــــا شعار  از هیـــــــچ یک توقــــــــع بیجـــــا نمی کنم  در شعلـــــه های عشق خودم گــرم می شوم  بیـــــــم از فرارسیـــــــدن سرمـــــا نمی کنم  نان و پیـــــــــاز همت خود میخورم مـــــدام  فــــــکر کبـــــاب و برگـــر و حلـوا نمی کنم  زن دارم و چو نــــــور نــگه دوست دارمش  امیــــــــد وصـــــل ســــــــرو دلآرا نمی کنم  با نیــک، نیــک هستـــم و از بـد عمــل جدا  دشــــمن به نــــام دوست مبـــــــرا نمی کنم  در آرزو بمیــــــرد و از غصـــه جـان دهد  لطـف نظــــــــر ز آبلـــــــه تمنــــا نمی کنم  نه کرسی یی به تکیه زدن است و نی مقام  خود را خجـــل به هستـــی دنیـــــا نمی کنم  ایمــان و خاک میهن خود را ز بهــــر پول  انـــــــدر دکــــــان اجنبـــــی سـودا نمی کنم  چون قاضیان رشــــوه خور و مفتــــی دغل  حــکم قضــــا به تهمت و فتــــــوا نمی کنم  از بهر نام و شهـــرت کاذب به پیش خصم  گـــــردن کجی و عـــــذر و تقـــلا نمی کنم  محمود تر دماغ خود هستـــــم درین زمــان  عــــــادت به جام بــــــاده و مینـــا نمی کنم --------------------------------------  یکشنبه 03 جدی 1396 آفتابی  که برابر میشود به 24 دسامبر 2017 ترسایی  سرودم  احمد محمود امپراطور

مجنون کوی دوست که باشم همین بس است

خـــود را اسیـــــــر درگه ای لیـــلا نمی کنم

ناقـــــوس عقــــل در بدنــــــم بانگ میــــزند

دیـــــــر و کنشـــت و رو به کلیســا نمی کنم

هـــــرچه خدا کنــــد ســــر تسلیـــــم می نهم

چشــمی بســـــوی مرشـــــد و مــلا نمی کنم

از دوست تـا بــــــرادر و یـــــار وفــــا شعار

از هیـــــــچ یک توقــــــــع بیجـــــا نمی کنم

در شعلـــــه های عشق خودم گــرم می شوم

بیـــــــم از فرارسیـــــــدن سرمـــــا نمی کنم

نان و پیـــــــــاز همت خود میخورم مـــــدام

فــــــکر کبـــــاب و برگـــر و حلـوا نمی کنم

زن دارم و چو نــــــور نــگه دوست دارمش

امیــــــــد وصـــــل ســــــــرو دلآرا نمی کنم

با نیــک، نیــک هستـــم و از بـد عمــل جدا

دشــــمن به نــــام دوست مبـــــــرا نمی کنم

در آرزو بمیــــــرد و از غصـــه جـان دهد

لطـف نظــــــــر ز آبلـــــــه تمنــــا نمی کنم

نه کرسی یی به تکیه زدن است و نی مقام

خود را خجـــل به هستـــی دنیـــــا نمی کنم

ایمــان و خاک میهن خود را ز بهــــر پول

انـــــــدر دکــــــان اجنبـــــی سـودا نمی کنم

چون قاضیان رشــــوه خور و مفتــــی دغل

حــکم قضــــا به تهمت و فتــــــوا نمی کنم

از بهر نام و شهـــرت کاذب به پیش خصم

گـــــردن کجی و عـــــذر و تقـــلا نمی کنم

محمود تر دماغ خود هستـــــم درین زمــان

عــــــادت به جام بــــــاده و مینـــا نمی کنم

--------------------------------------

یکشنبه 03 جدی 1396 آفتابی

که برابر میشود به 24 دسامبر 2017 ترسایی

سرودم

احمد محمود امپراطور


[ یکشنبه 96/10/3 ] [ 8:13 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 333
کل بازدیدها: 1201070