سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بامداد سیزدهم عقرب 1395 خورشیدی

میزبان بزرگان اهل قلم و عزیزان صاحبدل بودم.

در تصاویر جناب محترم یوسف خسته زاده

یگان وارث و مشعل دار دودمان مرحوم مغفور خال محمد خسته،

استاد حاج محمد ابراهیم زرغون شاعر، نویسنده و پژوهشگر

و جناب محترم حاج عتیق الله بیقرار نویسنده و پژوشگر در حوزه شعر کلاسیک.

از صحبت های این ستاره های شهیر علم و معرف به معنی واقع کسب فیض کردم.

خواستم این تصاویر خاطره انگیز را با دوستان گرانقدرم شریک سازم.

با مهر

امپراطور

بامداد سیزدهم عقرب 1395 خورشیدی میزبان بزرگان اهل قلم و عزیزان صاحبدل بودم. در تصاویر جناب محترم یوسف خسته زاده یگان وارث و مشعل دار دودمان مرحوم مغفور خال محمد خسته، استاد حاج محمد ابراهیم زرغون شاعر، نویسنده و پژوهشگر و جناب محترم حاج عتیق الله بیقرار نویسنده و پژوشگر در حوزه شعر کلاسیک. از صحبت های این ستاره های شهیر علم و معرف به معنی واقع کسب فیض کردم. خواستم این تصاویر خاطره انگیز را با دوستان گرانقدرم شریک سازم. با مهر امپراطور کابل/افغانستان AHMAD MAHMOOD Imperator

بامداد سیزدهم عقرب 1395 خورشیدی میزبان بزرگان اهل قلم و عزیزان صاحبدل بودم. در تصاویر جناب محترم یوسف خسته زاده یگان وارث و مشعل دار دودمان مرحوم مغفور خال محمد خسته، استاد حاج محمد ابراهیم زرغون شاعر، نویسنده و پژوهشگر و جناب محترم حاج عتیق الله بیقرار نویسنده و پژوشگر در حوزه شعر کلاسیک. از صحبت های این ستاره های شهیر علم و معرف به معنی واقع کسب فیض کردم. خواستم این تصاویر خاطره انگیز را با دوستان گرانقدرم شریک سازم. با مهر امپراطور

احمد محمود امپراطور با نویسندگان و شاعران فارسی دری زبان  AHMAD Mhmood Imperator کابل افغانستان


[ جمعه 95/8/21 ] [ 9:40 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 164
کل بازدیدها: 1200882